כשמדברים על לוחות חשמל, מתקני מתח גבוה ועוד, מדברים על הצורך הקריטי ביותר בתחזוקה שוטפת ובטוחה וכאן לנו ביסודות יש את כל המקצועיות שיכולות לסייע לכם לשמור על סביבה תקינה ובטוחה. חושדים כי משהו אינו פועל כשורה בסביבת המגורים או העבודה שלכם? האם אתם צריכים לחזק ברגים לייצר איטום תרמי או איטום לוחות? הכירו את המהנדסים המקצועיים של יסודות והפכו את הסביבה בה אתם עובדים או חיים לסביבה בטוחה יותר.

מהו טיפול במערכות מתח גבוה?

טיפול במערכות מתח גבוה או עבודות מתח גבוה מאפשרים פתרונות מתחילים בהקמת התשתית, תחזוקה וטיפול בתקלות שבר ללא התייחסות שאליהן הן עלולות להוות סכנה הן לכם והן לכלל ציבור. כמו כן, במעמד טיפול או עבודות מתח גבוה מאפשרים לכם המקצוענים בתחום לגלות את הבעיה, לעלות עליה ולחסוך זמן, עלויות וסכנות שחשוב למנוע. חושדים שאולי כבלי חשמל מוטמנים מהווים בעיה? גם לזה מסוגלות עבודות מתח גבוה ומרגע שאתם מזמינים את נותני השירות הם מגלים את התקלה, משקמים עבורכם את מערכות חשמל בחלק מהמקרים גם מספקים לכם חוות דעת הנדסיות על פי דרישה.כמו כן, מערכות חשמל עלולות להיפגע גם בשל נזקים שלא צפיתם מראש כמו למשל נזקי שריפה, או אז נותני השירות מגיעים ומסייעים לכם לשקם את מערכת המתח הגבוה והתוצאה? מגורים או עבודה בסביבה נטולת סיכונים.

טיפול במערכות מתח גבוה עם חברת יסודות – למה דווקא אצלנו?

לבטח זה לא חדש לכם, עבודות מתח גבוה מתחילות ונגמרות באמצעות מעטפת של פתרונות מהקמת תשתית ועד לבקרה ותחזוקה ברמה הגבוהה ביותר וכאן אנחנו ביסודות נכנסים לתמונה.באמצעות יסודות תוכלו להקנות לסביבת העבודה או המגורים שלכם את תשתית מערכות המתח הגבוה האיכותיות ביותר. כאן עומדים לרשותכם מגוון של שירותים כמו תחזוקה שוטפת של המתקנים, טיפול בכל בעיה ואיתורה בזמן, הקמת תחנות טרנספורמציה, בקרה על שנאים, לוחות חשמל, מערכות בקרה לפסי צבירה, שיקום מערכות שנפגעו משריפה ועוד.

חברת יסודות, הבית לביצוע כל משימות החשמל מאז 2007 ועד היום. לצד ניסיון ומוניטין, מאפשרת לכם יסודות את הטוב ביותר ובין היתר את שירותי התחזוקה הקפדנים ביותר לכל מה שקשור בסביבת חשמל, מערכות מתח גבוה ועוד- הכול בלווי בדיקות ייעודיות, ליווי הנדסי מתחילת פרויקט לרבות בדיקת מהנדס בודק סוג 3 ועוד. חודשים במערכת מתח גבוה יתר על המידה? זקוקים לאתר תקלה או בנייה של תשתית חשמל חדשה? יסודות היא חברה באיגוד הקבלנים הארצי ומחזיקה בידיה רישיון קבלן מוסמך כדי לספק לכם את שירותי העבודה בתחום המתח על הצד הטוב ביותר.

הצטרפו עוד היום להמוני לקוחות שכבר עכשיו נהנים משירותי מהנדסים, חשמלאים, טכנאים ואנשים שעברו את ההכשרה המתאימה לכל לקוח ולכל תקלה.

אזורי שירות – איפה אנחנו נמצאים וכיצד אנחנו פועלים?

חברת יסודות נמצאים בקיבוץ כפר מנחם אבל מספקים שירותים בפריסה ארצית לכל דורש, הכול בתיאום מראש. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר או לחילופין לבקר באתר ואחד מהמקצוענים בדרכו לפתור לכם את הבעיה.