כולם כבר יודעים, אפשר להפיק מהשמש לא מעט אבל זה לא יכול לקרות ללא פאנלים סולאריים. רוצים לשמוע עוד המערכת שמאפשרת כבר עכשיו לרבים וטובים להפיק חשמל מקרני שמש? תוהים כמה חשמל מייצר פאנל סולארי, איך עובד פאנל סולארי או איך מבצעים התקנת פאנל סולארי?

חברת יסודות מאפשרת לכם הרכבה של פאנל סולארי שמטרתו להפיק בצורה הטובה ביותר את החשמל שאתם צריכים והתוצאה? פחות נזק אקולוגי, שמירה על הסביבה וחסכון אחד גדול בהוצאות חשמל.

כאמור, פאנלים סולאריים הם למעשה הרכיב המהותי ביותר המותקן על תשתית אלומיניום ומחובר אופטימייזרים שמסייעים למצות את מלוא האפשרויות המצויות בקרינת השמש והתוצאה? היא הולכת להפתיע גם אתכם והכל בזכות קולטי שמש וכבל אחד שמחובר לממיר שנמצא בארון החשמל שלכם.

כמה חשמל מייצר פאנל סולארי?

אין ספק כי פאנל סולארי מאפשר תפוקה לטווח הארוך ביותר וזה לא קשור רק לתפוקת חשמל אלא גם לצד יכולת לספק שירותים כמו ניתוק יזום, קליטה של נתוני יצרן ואפילו שינוע במידת הצורך. יש פאנלים מורכבים על גג והם במצב סטטי ויש פאנלים המורכבים על מערכת עקיבה וכאן נשאלת גם השאלה, מה כדאי וכמה חשמל מייצר פאנל סולארי?

פאנלים סולאריים ייצרו לכם חשמל בעיקר לפי גודלם, היעילות שלהם וכן כמות האור השמש שייקלט. יש בתים פרטיים ויש בעלי עסקים קטנים או גדולים שעל פיהם ידורגו גם הפאנלים ויגיעו בין 100 עד 200 וואט ויכולים לכסות עד 10 מ"ר ואף יותר ושוב נחזור ונאמר כי זה יהיה בעיקר תלוי כמות שמש על בסיס יומי.

איך עובד פאנל סולארי?

כשמדברים על אנרגיית אור ניגשים למונח שנקרא פוטוסינתזה והוא מתייחס לשימוש באנרגית השמש. הפאנלים הסולאריים שמפיקים כמות של אנרגית חשמל משתמשים באנרגית השמש עצמה וזה מה שמסביר בסופו של דבר את הירידה בחשבון החשמל מגיע או מגיע אליכם בכל חודש בחודשו.

הפאנלים מורכבים קולטני אור ועליהם קשורות קשר טורי, שרשראות ותוצאה של לוחות בגדלים שגודלם משתנה ומותאם לכם לפי מ"ר כזה או אחר.

כל תא (יחידת קליטה) קולט את אנרגית השמש, לא פוגע בסביבה ומציע לכם אחריות יצרן של יותר מ 25 שנים!

התקנת פאנל סולארי

כפי שהבנתם, הליך התקנת פאנל סולארי מתבצע באמצעות לוחות סולאריים המותקנים לפי הגודל שאתם צריכים או בוחרים ובסופו של דבר קולטים את קרני השמש ומייצרים לכם חסכון משמעותי בהוצאת החשמל. יסודות – למה דווקא איתנו?

יסודות, עוזרים לכם באמצעות ייעוץ מעמיק ומקצועי להבין מה אתם צריכים ואיך אפשר להמיר את אנרגית השמש כך שתשמש אתכם בצורה היעילה והחסכונית ביותר ובסופו של דבר תחסוך לכם לא מעט. רוצים להמיר את אנרגית השמש לחשמל? מחד גיסא, ייתכן שתידרש מכם השקעה חד פעמית ומאידך גיסא, זו בהחלט הולכת להיות השקעה שתשנה את חייכם מהקצה אל הקצה. יסודות – עוזרים לכם להשיג את המערכת היעילה ביותר בבית תוך כדי התייחסות והתחשבות בכל הפרמטרים והצרכים האישיים להם אתם זקוקים.